bestponyfriends

Alla inlägg under september 2012

Av Elsa & Elisabeth - 18 september 2012 19:51

                         


Saknar alla så himla mycket


                                                  
    ELISABETH

Av Elsa & Elisabeth - 17 september 2012 16:45

Jag har inte kunnat blogga senaste tiden för att helt plötsligt försvann internet igen. Det stog att inga nätverk var tillgängliga elr nåt. Mamma skulle ringa till nån datagubbe idag men så plötsligt funka det!!  


 


Hoppas att jag får hoppa denna häst imorn


                                                  
                                  ELISABETH


Av Elsa & Elisabeth - 12 september 2012 17:54

Red Robin på ett markarbetspass i går. Jag har ju modern 5-kamp som profil i skolan så då var det ridning igår. Elsa hade Snowy. Det var väldigt blandat med ridkunskap i gruppen så det blev inte en så avancerad lektion.


Robin kändes pigg från första början och i tvaven sprang han på riktigt bra. Men i galoppen tog energin slut och galoppen blev som att rida i sirap. Fick jobba riktigt mycket med det och är inte helt nöjd.


 


Natha & Robin i somras


                                                  
                       ELISABETH 

Av Elsa & Elisabeth - 6 september 2012 18:33

     


Det kommer fler bilder sen


                                                  
       ELISABETH

Av Elsa & Elisabeth - 4 september 2012 10:15

Jag är hemma idag p.g.a att jag är väldigt förkyld. Hade feber i morse och sov till 10.


Söta lilla Joker


                                                  
     ELISABETH  

Av Elsa & Elisabeth - 2 september 2012 11:31

Nu är jag förkyld och har ont i halsen. Orkar typ bara sitta vid datan. Hoppas jag känner mig bättre imorn för då har vi skolfoto i skolan. Efter skolan ska jag åka till stan och köpa nåt åt syrran. För hon fyller år på tisdag.


Matilda & Nynna

Foto: Amanda Svedberg


 


                                                  
             ELISABETH




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ponies

Snowy Dream & Finest Fable

Muspek

Elegant Rose - Working In Background

Ovido - Quiz & Flashcards