bestponyfriends

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elsa & Elisabeth - 31 augusti 2012 21:25

Idag började skolan 10.00 så jag fick lite sovmorgon. Det spöregnade på morgonen så jag åkte hem till Elsa och tog bussen därifrån. Det var en helt okej dag men jag har ont i halsen!

Hoppningen på Cheenis gick väldigt bra! Hon lyssnade både framåt och tillbaka. Dessutom gjorde hon inga konstiga hopp. Supernöjd!   


På kvällen kom farmor och farfar. De ska stanna till Söndag!! Kul! Imorn kommer morfar och kusinerna också för Matilda fyller år. Elsa kanske kommer också för vi ska skjuta luftpistol.


 


                                                  
      ELISABETH

Av Elsa & Elisabeth - 30 augusti 2012 16:57

Vill jag bara dra en filt över huvudet och sova


 


                                                  
           ELISABETH


                                                  
               ELISABETH

Av Elsa & Elisabeth - 30 augusti 2012 06:53

Jag vaknade tidigt imorse. Så jag kommer troligen vara skittrött ikväll. Men jaja... Nu ska jag snart cykla till bussen. Sen ska jag till fyrishov!!  

Ska ha simträning 1 timme med Elsa.


 


                                                  
  ELISABETH

Av Elsa & Elisabeth - 29 augusti 2012 21:20

Vi behöver fler läsare så titta in här och säg till andra att kolla in. Snälla!!!!!!!!!


                                                  ELISABETH

Av Elsa & Elisabeth - 29 augusti 2012 21:16

Hoppas du får det bra i Trapalanda. Saknar dig mycket<3<3


   


R.I.P fina Vicky<3


                                              ELISABETH

Av Elsa & Elisabeth - 27 augusti 2012 20:42

I fredags körde jag och Natha Stina. Hon var superfin och otroligt taggad!!! Men stundtals gick det jättebra! Vi gjorde lite bakdelsvändningar och travjobb.


  


Foto: Amanda Svedberg


                                                  
             ELISABETH

Av Elsa & Elisabeth - 21 augusti 2012 20:28

Elsa Rehnström och Nathalie Eriksson. Ni betyder så mycket för mig! Ni är bäst!


 


                                  ELISABETH



Av Elsa & Elisabeth - 21 augusti 2012 20:26

Foto: Amanda Svedberg


       


                                     Haha!  ELISABETH

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ponies

Snowy Dream & Finest Fable

Muspek

Elegant Rose - Working In Background

Ovido - Quiz & Flashcards