bestponyfriends

Alla inlägg under juni 2012

Av Elsa & Elisabeth - 30 juni 2012 19:06

Har inte kunnat blogga den här veckan för jag har varit bortrest och det fanns inget internet där. Men nu blir det bloggning igen.


                                                  
                                ELISABETH

Av Elsa & Elisabeth - 21 juni 2012 13:57

Orginal

 


Redigerad

 

Snygga tjejer!!! (rätt galna också)


                                                  
               ELISABETH 

Av Elsa & Elisabeth - 21 juni 2012 13:53

Ska det aldrig bli ridläger?! 2 veckor kvar men det känns som en evighet. Men den som väntar på något gott får aldrig vänta länge...Sägs det iaf



 


                                                  
                          ELISABETH  



Av Elsa & Elisabeth - 21 juni 2012 13:38

 


                                                  
                          ELSA  

Av Elsa & Elisabeth - 21 juni 2012 09:17

Nu har jag precis vaknat och jag är jättetrött!! Lägger upp några bilder som jag fixa igår.


   


på bilderna är det jag och min coola lillasyster. Längst ner är det bara hon  


                                                  
                      ELISABETH 

Av Elsa & Elisabeth - 19 juni 2012 20:50

   

Den här shettisen heter Joker. Han var min allra första favvohäst. Jag red honom i några år. Men sen såldes han. Jag ramlade av honom 12 gånger på ridskolan och så hälsade jag på honom i hans nya stall. Då sängde han av mig igen.



   


Sen började jag på Säva. På mitt första ridläger fick jag Stina. Hon är också speciell. Hon lärde mig mycket. Sen var det tänkt att hon skulle få ett föl. Men hon blev aldrig dräktig. Så nu är hon tillbaka igen. Jag fick rida henne en gång för att "uppfostra" henne lite.


   


Sen (2010) fick jag Fille på ett ridläger. Han var ny på Säva och helt annorlunda mot nu. Man kunde mysa med honom hur länge som helst. Han var mjuk och lättriden. men bara 6 år så han var inte helt utbildad. Min lilla prins! Han är fortfarande bäst<3


       


Sen, samma dag som ridlägret med Fille slutade fick jag rida Ronda för första gången. Direkt i första skritten blev jag förälskad! 2011 fick jag henne på ett ridläger och det var fantastiskt. Men på hösten blev hon mer agressiv och attackerade när man öppnade boxdörren. Så i december såldes hon till Sara Bjerkliden. De passar jättebra ihop och Ronda är mera glad nu. Men jag saknar henne och älskar henne fortfarande. Hon står kvar på Säva.


       


Åh så Cheenis. Hon är inte precis allra bäst men hon är ju speciell hon med. En fjording som hoppar jättebra. Ibland hoppar hon av jäääääääääättelångt ifrån och ibland jättenära. Men det var på henne jag tävlade första gången.


                                                  

ELISABETH

Av Elsa & Elisabeth - 19 juni 2012 20:45

Nu är det så att min mobil och datorn är muppade! Det går inte att ladda upp bilder från mobilen till datorn. Det går bara att lägga upp bilder som redan finns på datorn. Guuuuuuuuuuuuuud var sur man blir då!!!


Ni får nöja er med de här bilderna (som tur var så fanns de redan på datorn)


   


                                                  
                                    ELISABETH

Av Elsa & Elisabeth - 18 juni 2012 13:20

Nej Silver är ingen häst som jag ridit eller nåt. Det är från Örbyhusspelen i friidrott igår. Först fick jag ett silver i 80 m. Det är jag sjukt nöld med. Sen kom jag 4:a i kula och tillsist ett till silver i 600 m. Är jätteglad för tidigare har jag inte varit så bra.


                                                  
                       ELISABETH

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ponies

Snowy Dream & Finest Fable

Muspek

Elegant Rose - Working In Background

Ovido - Quiz & Flashcards