bestponyfriends

Alla inlägg under februari 2012

Av Elsa & Elisabeth - 29 februari 2012 18:00

Idag har jag ju så klart varit i skolan. Vi hade matte, engelska och ett uppdrag om Tanzania. Men först på morgonen hade vi b-språk. Jag har franska. Sista lektionen hade vi slöjd. Jag håller på att sy ett schabrak och efter det ska jag sy en klänning.

Här kommer lite franska:


Jag gillar att rida=J'amie du cheval

Katt=chat

häst=cheval

bok=livre

svart=noir

gul=jaune

vit=blanc       

brun=marron                                  Skriver lite mer franska någon annan gång


  En bild på eiffeltornet som ligger i frankrike


//Elisabeth






Av Elsa & Elisabeth - 27 februari 2012 17:43

Nu är jag hemma och har tråkigt. Jag åkte hem direkt efter skolan idag. Har kollat på tv och på datorn. Nu ska jag pyssla lite eller rita. Jag ritar av en framsida på en bok (svarta hingsten triumferar) Jag älskar verkligen dom böckerna! Ganska svår att rita av.  


  Så här ser boken ut.


//Elisabeth

Av Elsa & Elisabeth - 26 februari 2012 12:30

Glömde skriva att den finns 10 böcker om svarta hingsten.   Här är bok 1


//Elisabeth  

Av Elsa & Elisabeth - 26 februari 2012 12:25

Om ni vill ha en bok att lsa någon gång så låna svarta hingsten böckerna. De är jättebra! Väldigt bra skrivna så man verkligen ser framför sig hur det ser ut.


//Elisabeth

Av Elsa & Elisabeth - 25 februari 2012 19:32

Some pics....Gjorda av MIG!

     

Elisabeth & Ronda


  

Indra & Jag!!!!  Jag saknar dig jättemycket!!!!!!!!!


Ha det bra //Elsa       

Av Elsa & Elisabeth - 25 februari 2012 17:45

Jag heter Elisabeth och jag rider också på Säva. Just nu har jag ingen favorithäst för min gamla favvo Ronda såldes. Jag gillar Snowy och Robin men ingen är direkt en jättefavvo.


PS: Det blir ingen bild idag för datorn vill inte ladda upp några!


//Elisabeth   

Av Elsa & Elisabeth - 24 februari 2012 19:18

Idag är det fredag!!!!!

Tråkigt utan ridningen=( Jag hörde av Nathalie att dom hade fått värsta LYX med bara 3 st!!!!!!



Aja.....hej då!


//Elsa  

Av Elsa & Elisabeth - 23 februari 2012 21:06

  Gud så gullig B-ponny!

Här är anonsen:

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=583755


*KLICK*

//Elsa

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ponies

Snowy Dream & Finest Fable

Muspek

Elegant Rose - Working In Background

Ovido - Quiz & Flashcards