bestponyfriends

Alla inlägg under juni 2012

Av Elsa & Elisabeth - 15 juni 2012 22:20

Det blev körning med shettisarna idag. Jag och Natha körde Stina. Hon var rätt så pigg och hade svårt att stå stilla. Vi körde till en liten äng, där vi fikade och körde sedan tillbaka. Jättemysigt!! Bilder kommer i helgen.


Darky, Qulan, Polo och Pepsi drack saft 

Alla shettisarna åt mariekex 

Darky liksom sörplade i sig saften. Han drack ur en påse och Qulan drack ur en plastmugg.


                                                  
                  ELISABETH   

Av Elsa & Elisabeth - 11 juni 2012 18:48

Hade inget att göra så jag gjorde det här collaget till Elsa med bilder på henne och Snowy från terräng träningen i fredags.

Foto: Sofie Wimark


 


                                                  
                     ELISABETH

Av Elsa & Elisabeth - 10 juni 2012 19:17

Jag har ju inte bloggat här på länge, så nu får jag väl ta och göra det! Jag kan lika gjärna ge er en bildbomb på Elisabeth och Cheenis från tävlingen på UBRF 6/6-12.


          Och som vissa redan vet, kan ju Cheenis ta lite kluriga hopp ibland...hoppa av långt ifrån eller väldigt nära. Men oftast hoppar hon super   


                                                  
                                 ELSA

Av Elsa & Elisabeth - 9 juni 2012 16:00

I går hoppade jag terräng på Fille. Han var superfin och hoppade sjukt bra. Jennys mamma fottade så det kommer bilder från det. Erika hade Faxe och hon ramlade av famför pyramiden. Fast det gick bra.


Men sen hoppade vi "Rolfs backe" och då ramlade hon av igen. Faxe snubblade och gick omkull så det hände något med Erika. Hon har troligen brutit armen. Stackars henne




                                                  
  ELISABETH 


Av Elsa & Elisabeth - 9 juni 2012 15:57

Clear round=Felfritt-rosett

LD+5=Jag ramlade av på sista hindret i grundomgången 


Jag är JÄTTEnöjd


                                                  
  ELISABETH


PS. Bilder kommer sen

  

Av Elsa & Elisabeth - 2 juni 2012 21:56

Nu äre bara att tagga till tävlingen på onsdag!!!! Cheenis gick bra på hoppspecialen idag så jag tror att det ska gå bra.

Hehe hon är söt i tomteluva också<3


   



                                                  
      ELISABETH

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ponies

Snowy Dream & Finest Fable

Muspek

Elegant Rose - Working In Background

Ovido - Quiz & Flashcards