bestponyfriends

Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

Hoppspecial!!

Av Elsa & Elisabeth - 10 mars 2012 15:57

Idag var det hoppspecial och jag fick Snowy. Hon var pigg men lite vinglig. På det första hindret vi hoppade tvärstannade hon och jag ramlade av. Så nästa gång får jag väll baka något =) Sen hoppade hon fint på resten men stannade på några hinder till. Hon brukar inte vägra men hon hade nog en dålig dag.


   Snowy Dream<3 Bilden är lånad från sävas hemsida


//Elisabeth  

 
 
Jennifer

Jennifer

11 mars 2012 10:00

Oj då! Hoppas det gick bra! =)

http://www.lowegirl.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

14 mars 2012 16:17

Anonym; hon skyllde inte på Snowy! Hon sa att Snowy kanske hade haft en dålig dag;det är allt?! Och så är du feg att du skriver anonym. Hon skyller inte på Snowy. Fattar du ingenting eller??!!

http://idislove.bloggplatsen.se

Elsa & Elisabeth

15 mars 2012 17:48

Tack för att du fattar att jag inte skyllde på Snowy. Din blogg är fiiiin!!

 
Ingen bild

Elisabeth

15 mars 2012 17:42

Ja det gick bra.

 
Ingen bild

Elisabeth

15 mars 2012 17:45

Svar till "Anonym"

Jag skyllde inte på Snowy!!
Jag vet att hon är en bra ponny. Jag red som ridläraren sa och hon sa inte att jag gjorde fel. Så om du tycker att jag är så dålig kan du hålla det för dig själv! Jag gillar inte när du skriver så till mig, så sluta!

 
Elsa

Elsa

20 mars 2012 20:12

Du "Anonym" du ska veta en sak. Snowy har varit lite annorlunda på sista tiden, och har stannat med i stortsätt nästan alla som ridit henne den senaste veckan, alltså har hon ingen toppenperiod just nu.
Hon var ute på en tävling i helgen med en väldigt duktig ryttare och då betedde hon sig jättekonstigt då med! Så nu ska Snowy få vila ett tag, så får vi se hur det blir med den saken.

http://www.bestponyfriends.bloggplatsen.se

Elsa & Elisabeth

20 mars 2012 20:18

Japp det stämmer! Hon har betett sig konstigt

 
Jennifer

Jennifer

22 mars 2012 18:51

Elisabeth skyllde ju inte alls på Snowy! Hon sa bara att hon kanske haft en dålig dag. Och det kan ju alla ha-t.o.m människor.
du verkar ha en dålig dag när du verkar så..."Kaxig"

http://www.lowegirl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa & Elisabeth - 22 januari 2013 19:27

Hade en tråkig dag i skolan och skytte på profilen. Det är ju rätt kul men jobbigt att skjuta stående. Nästa söndag är det en tävling på Lurbo som jag kanske ska va med på. Vet inte riktigt vilken häst. Hoppar nog 80-90 beroende på vilken häst det bl...

Av Elsa & Elisabeth - 21 januari 2013 20:49

Hoppade Mandy i fredags och Snowy i lördags. Båda var superfina och det gick jättebra. Mandy var piiiigg! Men det var kul och vi hoppade en nyttig övning med mycket övergångar. Fredagshoppningen var mer markarbete men ändå samma övning.       ...

Av Elsa & Elisabeth - 14 januari 2013 20:03

Har väll inte så mycket att skriva men nu har ju några skoldagar gått och det är faktiskt kul att komma tillbaka dit. I skolan idag sprayade 6:orna ner våran korridor med spyspray så vi fick ha engelskan i ett annat klassrum. Sån fruktansvärd stank a...

Av Elsa & Elisabeth - 9 januari 2013 16:21


Jahapp idag var det första skoldagen... Var rätt okej. Det var kul att träffa alla igen, speciellt Rebecka som först slutade men kom tillbaka. Sen kom det också en ny elev som heter Kathana. Ska bli kul att lära känna henne. Men efter lunch började j...

Av Elsa & Elisabeth - 5 januari 2013 16:47


  Hade Snowy på lektionen idag och det gick väll okej. Hon testade mig nästan hela tiden och gick överallt förutom dit hon skulle. På slutet gjorde vi skänkelvikningar från medellinjen och ut till spåret. Först skrittade vi och travade resten av var...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ponies

Snowy Dream & Finest Fable

Muspek

Elegant Rose - Working In Background

Ovido - Quiz & Flashcards